Radio økte trafikken med 50% til Garasjetid.no
Nettbutikken Garasjetid.no valgte radio fordi de ønsket økt salg og å treffe et bredere publikum. Resultatet ble stor suksess og 50% økning i nettrafikken.
| | |
Garasjetid.no er nettbutikken for alle som liker å ta godt vare på bil eller andre kjøretøy, og for dem som liker å ha kvalitetstid i garasjen.
Målet nå er å bli det foretrukne nettstedet for alle som ønsker inspirasjon, tips og gode løsninger for bilhold og det gode liv i garasjen.
På grunn av den brede dekningen på radio valgte Garasjetid.no å kjøre radiokampanje hele sommeren med en kalkulert hypotese om at trafikk og salg ville øke betraktelig - noe som også ble resultatet.
Mål for kampanjen
Å treffe et bredere publikum og øke salg og trafikk i nettbutikken.Oppnådd resultat
Trafikkøkning på 50% i nettbutikken i hele perioden.Uttalelse fra kunde
Vi ville treffe en stor del av Norge på veldig kort tid og bestemte oss for å prøve radio. Det viste seg å fungere slik vi trodde, og var til syvende og sist verdt en så stor investering.
Bjørn-Aage Bredal, Salgs- og markedssjef i Garasjetid.no.