Nye lytteapper gir annonsører unike muligheter

P4-gruppens nye lytteapper for radio og podkast er lansert og gir annonsører nye, unike målrettingsmuligheter på digital lyd.

De nye lytteappene til P4-gruppens kanaler gir annonsørene unike målrettingsmuligheter. Foto: P4/Shutterstock
Hver uke har P4-gruppen flere hundre tusen lyttere som vi kan treffe via vårt målrettingsverktøy Smartspot. Det gjør at vi kan rette annonsene mot lyttere ut fra geografi, kjønn, alder, interesser og mye, mye mer.
 
I skrivende stund er 468 000 apper installert på telefoner i hele landet, og dette tallet øker stadig.

Med våre nye apper bygger vi nå en større førstepartsbase som gir oss stadig bedre innsikt om våre lyttere. Denne innsikten gir våre annonsør mulighet for enda mer nøyaktig målretting i tillegg til geografisk segmentering.  

Vår løsning sørger kort og godt for at du som annonsør kan treffe med riktig budskap til enda flere presise ører til riktig tid på riktig sted. Smartspot vil kunne gjøre at man treffer skreddesydde målgrupper som for eksempel de som ikke har el-bil, kun husstander med barn, lyttere som er interessert i mote og mye mer. 

Samtidig forbedrer vi brukersnittet betraktelig. Digital radio og podkast sidestilles, slik at lytterne får tilgang på et stort univers i appen.

Se Smartspot.no for mer informasjon, og ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende prat.