Ny Sølvmikk til Naug & Venner
Radiokampanjen for Ali Kaffe fra Naug & Venner vinner radioreklamekåringen Sølvmikken for andre måned på rad.
Naug & Venner vant Sølvmikken for mars med sin kampanje for Ali Kaffe. I april var byrået tilbake med flere spotter med den kroniske syvsoveren Thorbjørn i hovedrollen, og juryen lar seg fremdeles underholde.
– Og her kom fortsettelsen vi hadde gledet oss til. Juryen synes det er gøy med syvsoverens stadig mer halvhjertede unnskyldningsforsøk. Spottene holder et jevnt høyt nivå og alle byr på noe nytt. Dette holder fortsatt (kokende) vann (med kaffe i) og vi gratulerer med nok en plass på toppen av pallen!, heter det i juryens begrunnelse.
Kreativt team i Naug & Venner har vært Thorbjørn Naug og Silje Helene Fjeld, og spottene er produsert av Sagveien Resort. Andreplasen gikk denne gangen til Ceuna for deres ST1-kampanje, mens tredjeplassen gikk til Saatchi & Saatchi for en radiokampanje for Smash!
Hør månedens og tidligere vinnere på gullmikken.no.